Dažniausiai užduodami klausimai

Mūsų klientų dažniausiai užduodami klausimai

Kokias skolas išieškome?

Išieškome skolas, kurios kyla iš neapmokėtų vekselių, skolos raštelių, sutarčių ir susitarimų. Galime Jums padėti, jeigu darbdavys laiku neatsiskaito ir nesumoka darbo užmokesčio. Taip pat padėsime išieškoti skolą, jeigu Jūsų klientai nevykdo savo įsipareigojimų atsiskaityti pagal sąskaitas už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ar prekes.

Kokius skolos įrodymus (dokumentus) reikia turėti, norint gauti skolos išieškojimo pasiūlymą?

Jums reikia turėto galiojantį skolos dokumentą, kuris pagrįstų Jūsų norimą išieškoti skolą. Tai gali būti: sutartis, PVM sąskaita faktūra, skolos raštelis, teismo nutartis ar kt. Svarbiausia, kad dokumentas būtų galiojantis. Skolą išieškome ir tuomet, jeigu turite tik susirašinėjimą, kuriame skolininkas pripažįsta, kad yra skolingas, arba turite bankinį pavedimą, pagal kurį skolininkui kyla atsakomybė atsiskaityti su Jumis.

Ką reiškia skolos pardavimas?

Jūs galite parduoti norimą išieškoti skolą mums ir Jūsų su skolininku nebesies jokie teisiniai santykiai! Patvirtinus skolos pardavimo pasiūlymą, Jums iškart bus sumokėta nurodyta pinigų suma, nebus taikomi jokie papildomi mokesčiai.

Ką reiškia skolos pardavimas sutartos kainos mokėjimą atidedant?

Patvirtinus skolos pardavimo pasiūlymą sutartos kainos mokėjimą atidedant, mes už sutartą kainą vykdysime ikiteisminį ir teisminį skolos išieškojimą. Be to, Jums nereikės niekuo rūpintis – skolos išieškojimo procesą galėsite stebėti prisijungus prie Infoskola.lt vartotojo zonos. Skolos išieškojimas vyksta be jokių išankstinių ar papildomų mokesčių, o sutarta kaina Jums bus sumokėta po visos skolos ar jos dalies išieškojimo iš skolininko.

Ar norint perduoti skolą išieškojimui, reikia mokėti registracijos mokestį?

Ne, mes netaikome jokių registracijos ar išankstinių mokesčių.

Kokie asmenys gali pasinaudoti Infoskola.lt paslaugomis?

Visi, tiek juridiniai, tiek fiziniai asmenys, norintys išieškoti jiems priklausančią pinigų sumą iš skolininkų, gali kreiptis į Infoskola.lt ir užregistruoti skolą.

Ar suvedami asmeniniai duomenys yra konfidencialūs?

Taip. Infoskola.lt esančioje registracijos formoje prašome pateikti asmeninę informaciją (vardą, pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, asmens kodą ir kt.). Šie duomenys yra reikalingi siekiant patvirtinti Jūsų asmens tapatybę vykdant skolos registravimą, sudarant sutartį, taip pat gali būti naudojami norint susisiekti su Jumis, jeigu kiltų klausimų dėl paslaugos teikimo. Mes gerbiame Jūsų privatumą bei asmeninių duomenų konfidencialumą, todėl Jūsų asmens duomenis saugome ir apdorojome laikydamiesi galiojančių Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatų. Infoskola.lt svetainės patikimumą ir Jūsų duomenų saugumą taip pat užtikrina SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatas. Naudojant šį sertifikatą, tarp mūsų serverio ir Jūsų naršyklės sukuriamas apsaugotas ryšys, kurio dėka viso seanso metu siunčiama informacija yra užšifruojama naudojant unikalų sesijos raktą. Daugiau informacijos apie tai, kaip, kokiu pagrindu, kokiu tikslu, kiek laiko ir kokie Jūsų asmens duomenys saugomi ir apdorojami, galite rasti mūsų puslapio privatumo politikoje.

Kaip sužinoti kam ir kiek esu skolingas?

Norint sužinoti kiek ir kam esate skolingas, galite kreiptis į Infoskola.lt komandą.

Ką daryti turint įsiskolinimą kreditoriui ar skolą pas antstolius?

Turint įsiskolinimą kreditoriui ar skolą pas antstolius, galite kreiptis į Infoskola teisininkus, kurie Jums suteiks išsamią konsultaciją.

Kaip patikrinti ar antstolis yra teisingai paskaičiavęs vykdymo išlaidas vykdomojoje byloje?

Norint sužinoti ar antstolis yra teisingai paskaičiavęs vykdymo išlaidas Jūsų vykdomojoje byloje, galite kreiptis į Infoskola teisininkus, kurie patikrins vykdymų išlaidų apskaičiavimą, jų dydžius ir kiekį.

Kaip apskųsti antstolio veiksmus?

Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekse yra numatyta speciali procedūra apskųsti antstolio veiksmus. Skundai dėl antstolio veiksmų turi būti paduodami per 20 dienų laikotarpį nuo tos dienos, kai skundžiantysis sužinojo arba turėjo sužinoti apie skundžiamo veiksmo atlikimą. Šį terminą galima atnaujinti, jeigu jis buvo praleistas dėl svarbių priežasčių, tačiau ne vėliau nei per 90 dienų nuo minėto veiksmo atlikimo (tai yra naikinamasis terminas).

Jeigu manote, kad antstolio veiksmai yra neteisėti Jūsų atžvilgiu, galime parengti skundą dėl antstolio veiksmų.

Kaip parengti antstoliui prašymą?

Norint parengti antstoliui prašymą, galima tai padaryti dvejais būdais: užpildant antstolio specialą prašymo formą arba rašant laisvos formos prašymą. Galime padėti parengti antstoliui prašymą, jį suformuluoti tinkama teisine kalba.

Kas yra palūkanos ir ar teisingai jos buvo paskaičiuotos?

Palūkanos – tai skolintojo atlygis, mokamas už skolinimą pagal įvarių rūšių skolinius instrumentus (paskolas, obligacijas, indelius, kt).

Jeigu norite sužinoti ar Jums buvo teisingai paskaičiuotos palūkanos, prašome kreiptis į mus. Tavo skola komanda peržiūrės Jums paskaičiuotas palūkanas ir pateiks išvadas ar palūkanos buvo paskaičiuotos teisingai.

Reikia pagalbos?

Susisiekite